Jak być lepszym kochankiem? Sprawdzone porady

Idealny kochanek to niekoniecznie przystojniak z wyrzeźbionym ciałem i pokaźnym przyrodzeniem. W rzeczywistości na to, jak radzisz sobie w łóżku, wpływa cała twoja osobowość – nie tylko ciało, ale też dusza i umysł. Sprawdź, co zrobić, by zainteresowanie kobiety nie prysło po pierwszym namiętnym spotkaniu w łóżku!

Przestań myśleć o seksie zadaniowo

To pierwsza i najważniejsza zasada, bez której nigdy nie zostaniesz dobrym kochankiem! Niestety, faceci mają skłonność do traktowania sypialni jak pola to testowania własnej sprawności. Realizują cele – długi seks, szybkie doprowadzenie partnerki do orgazmu itd. W rzeczywistości takie zadaniowe podejście skupia się wyłącznie na nich samych, a partnerka – świadomie lub nie – traktowana jest przedmiotowo. To podstawowy błąd, który z żadnego mężczyzny nie uczyni dobrego kochanka!


Co ciekawe, tego rodzaju wyczynowa rywalizacja jest jedną z częstych niedomagań na tym polu. Krótko mówiąc – zaburzeń erekcji, które przychodzą niespodziewanie nawet do mężczyzn młodych i atrakcyjnych. Zamiast tego postaw na otwartość, wymianę myśli, ciesz się ciałem partnerki i zwracaj baczną uwagę na to, co sprawia jej przyjemność. Wbrew pozorom zbyt dużego znaczenia nie ma też technika seksualna. Ważne, by wzajemne pieszczoty dawały przyjemność obu stronom.

Pokaż swoją inteligencję

Podniecenie zaczyna się w mózgu. To właśnie ten organ decyduje, czy zacząć „przygotowywać” organy płciowe i cały organizm do spodziewanego zbliżenia. Dlatego pamiętaj, by rozmawiać ze swoją partnerką. Nie tylko o sobie na pierwszej randce i nie tylko o zakupach i zepsutym sprzęgle w Oplu na dwusetnej. Ciekawa rozmowa z ciekawym mężczyzną to coś, co bardzo pociąga kobiety. To jednak wymaga od ciebie pewnego wysiłku – zainteresowania światem, nawet jeśli szkolne czasy masz już dawno za sobą. Dyskretnego badania, czym w danym czasie interesuje się twoja partnerka itd.


Duże znaczenie ma też poczucie humoru. Tak w łóżku, jak i w całym życiu. Kobiety lubią czuć się swobodnie przy swoim partnerze. Oczywiście nie chodzi o to, by cały czas grać rolę wesołka lub (o zgrozo!) robić sobie żarciki z boczków partnerki. Po prostu się zrelaksuj i nie traktuj ani siebie, ani seksu zbyt poważnie.

Dbaj o siebie

Nie chodzi o spędzanie wielu godzin na siłowni, rzeźbienie każdej partii mięśni i regularne wizyty u kosmetyczki (chyba, że to lubisz i masz taką potrzebę!). Chodzi o to, by zachować ogólną fizyczną sprawność. Jeśli jesteś na bakier z aktywnością fizyczną, to nawet będąc szczupłym z czasem stracisz formę, a twój organizm będzie gorzej pracował. Z kolei jeśli nie dbasz o dietę, możesz nie zapewnić sobie potrzebnych składników odżywczych. Na przykład cynk odpowiada m.in. za produkcję testosteronu. Zła dieta może doprowadzić nawet do niedoboru tego hormonu w organizmie.


A co, jeśli już teraz zauważyłeś u siebie spadek sprawności seksualnej, w tym słabszą erekcję? To najwyższy czas na zmiany! Jeśli pomimo zmiany diety i zadbania o ruch wciąż zmagasz się z problemami z potencją, zapisz się do lekarza. Konieczne może być zastosowanie doraźnych leków typu Viagra. Lekarz zleci też badania i wykluczy m.in. obecność niektórych chorób obniżających sprawność seksualną.

Czy ten post był pomocny?

4.8 / 5. Vote count: 14

Oceń post jako pierwszy!

O autorze

Jestem lekarzem z 20-letnim doświadczeniem zdobytym na arenie polskiej i międzynarodowej. Ukończyłem Warszawski Uniwerystet Medyczny i obecnie prowadzę prywatną praktykę lekarską w gabinecie urologiczno-andrologicznym w Warszawie. Specjalizuje się w leczeniu zaburzeń erekcji, diagnostyce zaburzeń męskiego układu płciowego, rozwiązywaniem problemów z impotencją i niepłodnością. Moje kompetencje podnoszę poprzez uczestnictwo w wielu konferencjach i szkoleniach z powyższego zakresu.

Polecane opracowania medyczne na temat skuteczności viagry:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *